טלטלותי עם Runy

מה בסך הכל רציתי? זוג נעלי ספורט חדשים. ועוד הגדלתי ורציתי שיהיו אלה נעליים עם צבע נשי.

כי להבדיל ממנעלים אחרים שקשה מאד למצוא במידה שלי, נעלי ספורטי דווקא אפשר. בדרך כלל נעלי גברים בגוונים של שחור, אפור ירוק, כאלה, נו.

ואני, חשקה נפשי בנעליים ורודות, אדומות, משהו נשי ונחמד.

לכן כשראיתי באתר של Ynet את המודעה של מחלקת מכירות הנעליים שלהם, Runy (שאף אחד, אגב, כולל המוקדניות בטלפונים, לא סגור על איך לבטא את השם) נעליי ניו בלאנס אדומות וחמודות שמגיעות גם במידה המופלגת 42 עלצתי למדי ולא חיכיתי יותר משבועיים לפני שהשתכנעתי שכדאי לי להזמין במחיר סביר למדי של 450 ש"ח. כלומר, אפשר למצוא גם זולות יותר, אבל אז בדרך כלל אין במידה המתאימה.

הזמנתי. ביקשתי משלוח לנקודת איסוף בסופר פארם הקרוב יותר לביתי, שילמתי ב Paypal וקיבלתי מייל שאמר לי שהמשלוח אמור להגיע תוך 10 ימי עסקים, אבל בדרך כלל פחות מזה.

לכן, משחלפו 10 ימים ועדיין לא קיבלתי הודעה על המשלוח התקשרתי לשירות הלקוחות של Runy , הבחורה החביבה שענתה לי, אמרה שתבדוק עם המחסן ואז חזרה כדי להגיד לי שחסרה להם המידה שלי ושיש להם רק עד מידה 41.5 . ושלכן זה לא נשלח עד עכשיו.

לא טוב, אמרתי לה.

א. זו לא המידה שלי

וב. למה לא יידעתם אותי שיש בעיה?

 

הבחורה התנצלה ואמרה שזו טעות של המחסן ומאחר ואין את המידה שלי אני יכולה לבחור להחליף את הנעליים לדגם וצבע אחר או לבטל את ההזמנה לקבל החזר של הכסף.

היא הציעה לשלוח לי צילומים של הדגמים החלופיים בוואטס אפ או במייל. העדפתי בוואטס אפ והיא אכן שלחה סדרה של תמונות וביקשה שאגיד לה במהירות מה אני מעדיפה.

כשאמרתי (כעבור פחות מחצי שעה) כבר לא קיבלתי תשובה. היא כנראה סיימה לעבוד והלכה.

ההזמנה לא טופלה באותו היום. וגם לא מייד אחר כך. למחרת שלחתי עוד הודעה בנסיון לברר מה קורה.

 

כשהתקשרתי, כבר כועסת, אל שירות הלקוחות, הבחורה הבטיחה לשלוח לי באמצעות שליח הביתה ולזכות אותי על דמי המשלוח. כעבור יומיים נציגה אחרת לא הבינה מאיפה אני חושבת שמגיע ששליח יגיע אלי הביתה אם הזמנתי לנקודת איסוף בסופר פארם, אמרתי לה שזה מה שהובטח לי על ידי הנציגה הראשונה, היא אמרה שתברר לי ולא חזרה אלי מעולם.

בנתיים קיבלתי מייל מחברת שליחויות שמחפשת את הכתובת שלי על מנת לשלוח חבילה (הם לא הגיעו אלי מעולם).

 

בטלפון הבא הנציגה הראשונה הבטיחה לי פיצוי על הטרטור שיגיע יחד עם השליח והחבילה המקורית.

בסופו של דבר יצא שחיכיתי שמונה ימים עד שהגיעה ההזמנה החדשה. ובסך הכל חיכיתי שלושה שבועות מההזמנה המקורית. אם הייתי מזמינה מאתר בחו'ל זה היה מגיע קודם. וכשהגיע, הגיע לנקודת האיסוף. כמובן. אז מה אם הובטח לי אחרת. לא שליח ולא נעליים.

זה הגיע ביום שבו לא היה לי זמן לנסוע ולכן נסעתי אתמול בערב. אספתי את החבילה ועל הדרך קניתי מסקרה ועפרון איפור שהייתי צריכה ממילא.

כשהגעתי הביתה פתחתי את החבילה ואני לא יכולה להגיד שבאמת הופתעתי. לאור ההתנהלות הכושלת ציפיתי אפילו לתקלה כלשהיא.

וזו היתה התקלה.

 

 

 

הבוקר צילמתי את הנעליים ושלחתי לוואטסאפ את ההודעה הבאה:

 

 

והלקח, ילדים וילדות?

לכו לחנות, תמדדו ותקנו נעליים שמדדתם במו רגליכם. אל תסמכו על טלפניות ועל מחסן וירטואלי כלשהוא. תלמדו מהנסיון האומלל שלי.

 

 

 

אגב, פיצוי דווקא קיבלתי, ואתם בטח סקרנים לדעת מה הוא…

 

25 תגובות בנושא “טלטלותי עם Runy

    1. גם אני לא קונה בדרך כלל פרטי הנעלה באינטרנט, אבל כשמדובר בחברה מוכרת שאפשר לדעת מה המידות שלה, הסיכון קטן.
      ככה קניתי מגפיים של בלנדסטון ומגפיים של Emu .
      זה רק השירות החובבני שהרס הכל, כנראה.

      אהבתי

    1. כן, אבל יש להן סרחון פלסטיק כזה שאני לא מסוגלת להוציא אותן משקית הפלסטיק. נראה לי שאחזיר אותן עם הנעליים.
      גם מכוערות רצח וגם מסריחות… יש גבול לכל תעלול.

      אהבתי

      1. שמעתי שאם דוחפים שקית תה בתוך הנעל, היא מפסיקה להסריח. ז"א שמעתי שעובד על סרחון נעלים רגיל, לא בטוח שיהיה אפקטיבי כנגד סרחון פלסטיק.
        בכל מקרה, הייתי סומכת יותר על מוכר מכוכב באיביי מאשר על אתר ישראלי כלשהו.

        אהבתי

      2. סרחון הפלסטיק נובע מהסוליות, כך שאני לא חושבת שתיון יעזור פה. ככה זה כששולחים לך בתור פיצוי נעלי בית שמוכרים בשוק בעשרה שקלים…

        אהבתי

    1. הבעיה בחנויות זה המלאי. בדרך כלל לא מזמינים מידות גדולות לנשים. מה שקל למצוא באתרים בחו’ל, כמעט לא ניתן למצוא בארץ, נראה לי שזה פשוט לא משתלם להם להזמין מידות מעל 41 או 41.5  .
      אגב, ה41.5 שלהם הוא למעשה 41 , מדדתי.

      אהבתי

  1. החזירו לך את הכסף?
    כי אם לא, את יכולה לפנות לפייפאל ולפתוח dispute. 
    קרה לי פעם שהזמנתי משהו דרך פייפאל, גם מחנות בארץ, ואחרי שלא הגיע ולא ענו לי בחנות שלחתי בקשה דרך פייפאל וחזרו אלי תוך דקות. 

    אהבתי

    1. עדיין לא. יכול להיות שהם רוצים שהשליח יאסוף קודם את הנעליים. גם לי יש נסיון טוב עם פייפאל בנושא זיכויים. וזו גם הסיבה שבגללה תעדתי את הבקשה להחזיר ולהזכות בוואטסאפ, שיהיו לי תאריך ותיעוד של הבקשה.
      האמון שלי בבני אדם לא גדול במיוחד, כנראה.

      אהבתי

  2. אף פעם לא היו לי בעיות להזמין נעליים גם מאתר אינטרנט
    דווקא בחודשים האחרונים הזמנתי 2 זוגות של נעליים דרך האתר של רנואר (אני מידה 40) והן הגיעו עם שליח עד הבית בלי שום בעיה – בדיוק המידה שהזמנתי

    גם יש המון בעיות עם נעלים של נשים
    למשל לפני 3 שנים קניתי בחנות נעלי ניו באלאנס יפות לאללה (בחנות), אבל אחרי שהתחלתי ללכת איתן הן לחצו לי באצבעות למרות שהמידה הייתה המידה הנכונה
    אממה, מסתבר שהאימום של הנעל זה B שזה מדיום ולי יש רגל רחבה, D זה האימום הסטנדרטי בנעליים שלהם, ואני לוקחת או 2E או 4E (וכן לא חשבתי לבדוק את זה)

    חוץ מזה שבדר"כ הנעליים של הנשים, נעלי ספורט הכוונה, הן ממש לא… (לא יפות)

    אהבתי

    1. מזמן לא נתקלתי בכזה שירות קלוקל וגרוע. אני קונה לא מעט דרך האינטרנט, אבל זו לא היתה קניה מוצלחת. לפחות אני יודעת שהכסף יוחזר לי כך או אחרת. אם לא דרכם אז דרך פייפאל.

      אני לא מתקטננת כל כך בעניני יופי של נעלי ספורט, מספיק לי שהן לא בגווני שחור אפור ירוק של גברים.

      אהבתי

    1. בסופו של דבר החלטתי להשאיר אותן, אפילו אם אזרוק אותן לפח או אתן מתנה למישהו אחר, מה פתאום שאחזיר להם את הפיצוי שקיבלתי? 

      אהבתי

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s