סופ'ש סערה

מרוב שהזהירו אותנו על הסערה, אמרתי לגמל שאני חוששת לו לגבי נסיעה על אופנוע בסערה. הגמל בתמורה פיתח דלקת חמורה בגרון ולא היה יכול לבוא ממילא.


זה השאיר אותי לבדי ניצבת מול האתגר של בניית המחסן למכונת הכביסה.


עכשיו, אני אוהבת אתגרים כאלה, אני מאד אוהבת לבנות כל מיני עשה זאת במו ידייך ומאחר והיה מדובר במחסן של כתר, בכלל היה נראה לי שה הולך להיות ממש קל.


אי לכך השכמתי קום בשבת, ויצאתי לבנות את המחסן בחוץ. קראתי לתלם שיהיה לי עזר כנגדי ומאחר והוא לא הגיע תוך עשר דקות, איבדתי את הסבלנות והתחלתי לבנות לבד.


כך קרה שעד שתלם הגיע בניתי כבר חצי מהמחסן ויכולתי לשלוח אותו להכין קפה. הוא הכין קפה שכמובן הספיק להתקרר עד שהגעתי אליו אבל תרומתו העקרית היתה בכך שהוא הרים והחזיק ותפקד על תקן ע. בנאית בצורה ראויה לציון. בעיקר חשוב לציין שהוא צמצם את הערותיו הבונות למינימום ולא הפריע לי להבריג ולהתאים ולהצמיד ולהחליק חלקים למקומם בלווי קולות 'קליק' מענגים.


בניית המחסן הסתיימה עם הטיפות הראשונות, קדחתי את החורים ליציאה וכניסה של המים והחשמל, הכנסנו פנימה את המכונה ובא לציון גואל.


הגשם שירד לא הרטיב את המכונה החדשה ובתמורה נתתי לה לעשות כביסת נסיון בתוך הבית החדש שלה.


היא נראתה מרוצה ביותר, עד כמה שמכונות כביסה יכולות להראות מרוצות, כמובן.

המחשב בבית כאמור מת, והייתי מנותקת למשך כל הסופ"ש. להפתעתי זה לא ממש הפריע לי, לא מאד חסר לי (מה שלא הפריע לי לזנק על המחשב בעבודה, מייד על הבוקר, בתחושה של ג'אנקי מול המנה המובטחת), איך שלא יהיה , אני אשמח מאד לכשיגיע המחשב החדש, אני רק מקווה שזה לא יקח הרבה זמן.


אני מגלגלת הרבה בראש את האופציה של קניית מחשב נייד, שיהיה מחשב חלופי למקרי חירום כגון דא. אולי עכשיו זה זמן טב, סוף שנה, סופרים מלאי ומחליפים סחורה בחנויות… כדאי לבדוק. אם מישהו יודע על מכירה שווה וטובה שיתכבד ויידע אותי, תודה .

וחוץ מכל זה – איזה כייף הגשם הזה.

17 תגובות בנושא “סופ'ש סערה

    1. מאחר ומדובר במחסן פלסטיק פשוט, קניתי מראש מקדחי כוס ועשיתי חורים עגולים ויפים בקיר במחסן (זה היה החלק הכייפי, הייתי מוכנה לקדוח את כל הקיר בחורים חורים) בחור אחד העברתי את צינורות המים, הנכנסים והיוצאים ובחור השני, את החשמל.

      אהבתי

  1. גם אני מאד אוהבת לבנות קיטים של בנה זאת בעצמך, אבל הבעיה היא שאני לא היחידה שאוהבת את זה פה בבית וכל פעם שיש לנו משהו לבנות מתחילים לריב 🙂

    אני לא יודעת לגבי מכירות סוף שנה שוות, אבל רוצה להמליץ לך על מחשב נייד מיני. אבא שלי קנה אחד כזה לפני שנתיים-שלוש והוא מרוצה ממנו מאד. הוא עלה לו בערך 1,800 ש"ח. היום הם בטח עולים פחות. הוא משתמש בו בעיקר בנסיעות לחו"ל בשביל אימיילים וסקייפ.

    אהבתי

    1. למזלי תלם התנהג יפה ולא דרך לי בטרטוריה, רק החזיק מה שביקשתי והרים מה שבקשתי ונתן קונטרה איפה שהיה צריך, ממש עזר כנגדי.

      אני מחפשת מחשב מיני, השאלה היא איזה כדאי. מה קנה אבא שלך?

      אהבתי

      1. לדעתי יש לו ASUS, אני אוכל לברר איתו בדיוק בסופ"ש כשהוא יחזור הבייתה. ההורים שלי מצאו זמן מצויין לנופש בטבריה 🙂

        אהבתי

  2. הידד לקולות קליק מענגים.
    לחברים שלי יש Dell Inspiron והם מרוצים, 1550 בזאפ.
    מחשב אישי יש גם בפחות מאלף, תלוי מה את צריכה. אם את לא גיימרית כבדה, אין סיבה לקנות מעבד עם שמוניםתלפים ליבות.

    אהבתי

    1. אלף חמש מאות נראה לי מחיר סביר לגמרי למחשב נייד קטן שהדרישות ממנו מועטות בסך הכל.

      מחשב אישי כבר הזמנתי באותו המחיר בערך.
      תגיד, כבדה זה לא מילה אחרת לשמנה? 🙂

      אהבתי

    1. וקצת עזרה מחברים, באמת, תלם הרים את הגג של המחסן והחזיק אותו במקום עד שקיבעתי אותו למקום בהברגה… בלעדיו זה טח היה מסובך מעט יותר.

      אהבתי

כתיבת תגובה